Wsparcie Comarch dla klientów – sposób na szybki serwis i obsługę klienta
Wsparcie Comarch dla klientów to przede wszystkim oprogramowanie, które podnosi jakość obsługi klienta, zapewnia wsparcie pousługowe i umożliwia klientom zaangażowanie się w proces świadczonych usług.
Wśród rozwiązań do obsługi klienta Comarch oferuje Moduły do planowania kanałów kontaktu z klientem, ewidencjonowania przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych czy chociażby przydzielania zadań pracownikom. Ważną funkcjonalnością jest również rozwiązywanie problemów z Comarch, która przyspiesza serwis i obsługę klienta.
W jakiej firmie sprawdzi się oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem?
Zarządzenie relacjami z klientem pomaga budować bardziej świadomą i długofalową strategię działania firmy. Wykorzystując Moduły systemów ERP, możesz gromadzić i analizować informacje o swoich klientach bez względu na branżę, w której działasz.
Oprogramowanie do zarządzania serwisem i obsługą klientów polecane jest szczególnie dla:
Jakie problemy pomoże rozwiązać Moduł do obsługi klienta Comarch?
Przy kompleksowej obsłudze klienta ważnych jest kilka czynników. Między innymi są to: zorganizowana opieka nad klientami, kontrola działań sprzedażowych, usprawnienie bezpośredniej pracy z klientem czy uproszczenie sprzedaży internetowej. Dlatego, jeśli czujesz, że:
Chcesz usprawnić obsługę swoich klientów? Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!
Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!
Zamów dedykowaną prezentację Modułu Serwis
Jakie funkcjonalności znajdziesz w module serwisu i obsługi klienta?
Korzyści z wdrożenia modułów do zarządzania serwisem i obsługą klienta
Poprawa jakości obsługi klienta
Optymalizacja procesów sprzedażowych
Zwiększenie satysfakcji klientów
Wsparcie mobilne dla przedstawicieli handlowych
Samoobsługa klientów
Wsparcie posprzedażowe
Jak wyglądają rozwiązania wdrożeniowe dla serwisu i obsługi klienta?
Wśród wszystkich dostępnych systemów ERP możesz wybierać takie Moduły, które pomogą zarządzać serwisem oraz obsługą klienta dostosowaną do profilu działalności branży. Niektóre Moduły obejmują rejestrację kontaktów z klientami, umożliwiają automatyczne generowanie faktur, przygotowywanie ofert handlowych, możliwość przydzielania zadań pracownikom czy generowanie zadań cyklicznych.
To, które z powyższych funkcjonalności będą przydatne w Twoim przedsiębiorstwie, ustalimy już na pierwszym spotkaniu. Wówczas przeprowadzimy szczegółowy audyt potrzeb i celów firmy, a następnie krok po kroku wdrożymy wybrane oprogramowanie.
Jak przebiega proces wdrożenia wybranych modułów do obsługi klienta z PROSPEO?
Wdrożenie oprogramowania dla serwisu i obsługi klienta przebiega w kilku etapach. Na każdym z nich dostaniesz wsparcie naszych pracowników. Jeżeli których z etapów będzie dla Ciebie niejasny, poproś o dodatkowe wyjaśnienia.
Potrzebujesz pomocy w zoptymalizowaniu działań w Twojej firmie?