Wsparcie Comarch dla klientów – sposób na szybki serwis i obsługę klienta
![Group 36637](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/Group-36637.webp)
![elipse](https://prospeo.com.pl/wp-content/themes/prospeo/assets/gfx/elipse_hero.png)
Wsparcie Comarch dla klientów to przede wszystkim oprogramowanie, które podnosi jakość obsługi klienta, zapewnia wsparcie pousługowe i umożliwia klientom zaangażowanie się w proces świadczonych usług.
Wśród rozwiązań do obsługi klienta Comarch oferuje Moduły do planowania kanałów kontaktu z klientem, ewidencjonowania przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych czy chociażby przydzielania zadań pracownikom. Ważną funkcjonalnością jest również rozwiązywanie problemów z Comarch, która przyspiesza serwis i obsługę klienta.
W jakiej firmie sprawdzi się oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem?
Zarządzenie relacjami z klientem pomaga budować bardziej świadomą i długofalową strategię działania firmy. Wykorzystując Moduły systemów ERP, możesz gromadzić i analizować informacje o swoich klientach bez względu na branżę, w której działasz.
Oprogramowanie do zarządzania serwisem i obsługą klientów polecane jest szczególnie dla:
Jakie problemy pomoże rozwiązać Moduł do obsługi klienta Comarch?
Przy kompleksowej obsłudze klienta ważnych jest kilka czynników. Między innymi są to: zorganizowana opieka nad klientami, kontrola działań sprzedażowych, usprawnienie bezpośredniej pracy z klientem czy uproszczenie sprzedaży internetowej. Dlatego, jeśli czujesz, że:
Chcesz usprawnić obsługę swoich klientów? Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!
Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!
![Cta](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/07/cta.webp)
Zamów dedykowaną prezentację Modułu Serwis
Jakie funkcjonalności znajdziesz w module serwisu i obsługi klienta?
![Fi 4379735](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/fi_4379735.webp)
![Career Path (1)](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/career-path-1-1.webp)
![Money (13) 1](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/money-13-1-1.webp)
![Contract](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/contract-1.webp)
![Layer1](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/layer1-1.webp)
![Event (1)](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/event-1-1.webp)
Korzyści z wdrożenia modułów do zarządzania serwisem i obsługą klienta
Poprawa jakości obsługi klienta
Optymalizacja procesów sprzedażowych
Zwiększenie satysfakcji klientów
Wsparcie mobilne dla przedstawicieli handlowych
Samoobsługa klientów
Wsparcie posprzedażowe
Jak wyglądają rozwiązania wdrożeniowe dla serwisu i obsługi klienta?
Wśród wszystkich dostępnych systemów ERP możesz wybierać takie Moduły, które pomogą zarządzać serwisem oraz obsługą klienta dostosowaną do profilu działalności branży. Niektóre Moduły obejmują rejestrację kontaktów z klientami, umożliwiają automatyczne generowanie faktur, przygotowywanie ofert handlowych, możliwość przydzielania zadań pracownikom czy generowanie zadań cyklicznych.
To, które z powyższych funkcjonalności będą przydatne w Twoim przedsiębiorstwie, ustalimy już na pierwszym spotkaniu. Wówczas przeprowadzimy szczegółowy audyt potrzeb i celów firmy, a następnie krok po kroku wdrożymy wybrane oprogramowanie.
![Rectangle 190](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/Rectangle-190.webp)
Jak przebiega proces wdrożenia wybranych modułów do obsługi klienta z PROSPEO?
Wdrożenie oprogramowania dla serwisu i obsługi klienta przebiega w kilku etapach. Na każdym z nich dostaniesz wsparcie naszych pracowników. Jeżeli których z etapów będzie dla Ciebie niejasny, poproś o dodatkowe wyjaśnienia.
Potrzebujesz pomocy w zoptymalizowaniu działań w Twojej firmie?
![Form](https://prospeo.com.pl/wp-content/uploads/2023/07/form.webp)