Wsparcie Comarch dla klientów – sposób na szybki serwis i obsługę klienta

Group 36637
elipse

Wsparcie Comarch dla klientów to przede wszystkim oprogramowanie, które podnosi jakość obsługi klienta, zapewnia wsparcie pousługowe i umożliwia klientom zaangażowanie się w proces świadczonych usług.

Wśród rozwiązań do obsługi klienta Comarch oferuje Moduły do planowania kanałów kontaktu z klientem, ewidencjonowania przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych czy chociażby przydzielania zadań pracownikom. Ważną funkcjonalnością jest również rozwiązywanie problemów z Comarch, która przyspiesza serwis i obsługę klienta.

W jakiej firmie sprawdzi się oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem?

Zarządzenie relacjami z klientem pomaga budować bardziej świadomą i długofalową strategię działania firmy. Wykorzystując Moduły systemów ERP, możesz gromadzić i analizować informacje o swoich klientach bez względu na branżę, w której działasz.

Oprogramowanie do zarządzania serwisem i obsługą klientów polecane jest szczególnie dla:

firm różnej wielkości zajmujących się sprzedażą i dystrybucją produktów, ponieważ ułatwia monitorowanie aktywności sprzedażowej,
przedsiębiorstw działających w sektorze finansowym, gdyż umożliwia zarządzanie portfelem klientów,
przemysłu farmaceutycznego, ponieważ ułatwia zarządzanie relacjami z lekarzami, aptekami i innymi podmiotami medycznymi, a jednocześnie pozwala koordynować działania sprzedażowe,
branży nieruchomości, w której niezwykle ważne jest zarządzanie danymi klientów zainteresowanych zakupem lub wynajmem nieruchomości czy też zarządzania umowami,
branży usługowej, np. konsultingu, gdyż ułatwia śledzenie projektów, zarządzanie zadaniami oraz obsługę klientów,
e-commerce, ponieważ ułatwia personalizację ofert, zarządzanie kampaniami e-mailowymi i śledzenie zachowań klientów.

Jakie problemy pomoże rozwiązać Moduł do obsługi klienta Comarch?

Przy kompleksowej obsłudze klienta ważnych jest kilka czynników. Między innymi są to: zorganizowana opieka nad klientami, kontrola działań sprzedażowych, usprawnienie bezpośredniej pracy z klientem czy uproszczenie sprzedaży internetowej. Dlatego, jeśli czujesz, że:

komunikacja między pracownikami firmy a klientami jest utrudniona,
nie posiadasz wystarczających informacji na temat zwyczajów zakupowych swoich klientów,
nie realizujesz wsparcia pousługowego dla swoich klientów, np. nie masz dostępu do historii interakcji z wybranymi osobami,
nie wiesz i nie możesz sprawdzić, jak klienci oceniają jakość Twoich produktów czy usług,
masz poczucie, że praca w przedsiębiorstwie jest niewłaściwie zorganizowana, co odbija się na relacjach z klientami,
Twoje dotychczasowe systemy nie pozwalają na sprawne zarządzanie sklepem internetowym czy aukcjami,
to rozwiązania Comarch są dla Ciebie!

Chcesz usprawnić obsługę swoich klientów? Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!

Skontaktuj się z ekspertem PROSPEO!

Cta

Zamów dedykowaną prezentację Modułu Serwis

Jakie funkcjonalności znajdziesz w module serwisu i obsługi klienta?

Fi 4379735
Zarządzanie danymi klientów – gromadzenie, zarządzanie i aktualizowanie danych klientów, co pozwala na śledzenie historii kontaktów z klientami, zapoznanie się z ich preferencjami zakupowymi oraz historią zakupów.
Career Path (1)
Zarządzanie zgłoszeniami i zapytaniami – funkcjonalność polega na efektywnym śledzeniu zgłoszeń i zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji oraz szybką odpowiedź na nie.
Money (13) 1
Automatyzacja obsługi klienta – na przykład poprzez przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich pracowników, generowanie automatycznych odpowiedzi e-mail lub tworzenie harmonogramów działań.
Contract
Personalizacja komunikacji – dostosowanie sposobów komunikacji do potrzeb i preferencji klientów.
Layer1
Zarządzanie kampaniami marketingowymi – tworzenie i śledzenie kampanii marketingowych w różnych kanałach komunikacji (e-mail, telefon).
Event (1)
Monitorowanie historii kontaktów z klientami – ułatwienie analizy relacji z klientem i dostarczanie informacji do personalizacji obsługi.

Korzyści z wdrożenia modułów do zarządzania serwisem i obsługą klienta

Poprawa jakości obsługi klienta

Systemy ERP posiadają funkcjonalności, które umożliwiają skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z obsługą sprzedaży towarów i usług. Dzięki nim możesz śledzić cały proces realizacji sprzedaży, dowolnie go modyfikować pod personalne wymagania klienta i nieustannie podnosić jakość oferowanych usług.

Optymalizacja procesów sprzedażowych

Optymalizacja procesów ubsługi sprzedażowej umożliwia dostosowanie świadczonych usług do stale rosnących potrzeb klientów. Jednocześnie umożliwia zapisywanie informacji o klientach, szacowanie czasu dojazdu do nich (w przypadku działań w terenie) czy chociażby rejestrowanie kontaktów z klientem. To wszystko z kolei przełoży się na redukcję kosztów operacyjnych.

Zwiększenie satysfakcji klientów

Moduły umożliwiają tworzenie i przechowywanie historii serwisu klienta, co ułatwia diagnozowanie problemów i dostosowywanie obsługi do indywidualnych potrzeb klientów. To z kolei poprawia jakości obsługi klienta, a także przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów.

Wsparcie mobilne dla przedstawicieli handlowych

Funkcjonalności zaprojektowane z myślą o obsłudze klienta umożliwiają także zarządzanie sprzedażą w terenie między innymi poprzez monitorowanie i analizę przebytych tras, komunikację z pracownikami różnych działów firmy poprzez intuicyjny komunikator czy chociażby dostęp do list regionów oraz kontrahentów.

Samoobsługa klientów

Ważnym elementem funkcjonalności Modułów do zarządzania serwisem i obsługą klienta jest możliwość angażowania klientów w proces usługowy (dostępny w Comarch FSM). Dzięki zastosowanym rozwiązaniom klienci mogą sami dostosować datę spotkania z przedstawicielem firmy lub sprawdzić status realizacji zlecenia.

Wsparcie posprzedażowe

To jedna z najważniejszych korzyści, które oferują systemy ERP. Dlatego Comarch oferuje dostęp do historii zakupów czy spotkań z przedstawicielem firmy, wybranych dokumentów, a także generowanie różnego rodzaju raportów serwisowych, co ułatwia zarządzanie i kontrolowanie procesami serwisowymi.

Jak wyglądają rozwiązania wdrożeniowe dla serwisu i obsługi klienta?

Wśród wszystkich dostępnych systemów ERP możesz wybierać takie Moduły, które pomogą zarządzać serwisem oraz obsługą klienta dostosowaną do profilu działalności branży. Niektóre Moduły obejmują rejestrację kontaktów z klientami, umożliwiają automatyczne generowanie faktur, przygotowywanie ofert handlowych, możliwość przydzielania zadań pracownikom czy generowanie zadań cyklicznych.

To, które z powyższych funkcjonalności będą przydatne w Twoim przedsiębiorstwie, ustalimy już na pierwszym spotkaniu. Wówczas przeprowadzimy szczegółowy audyt potrzeb i celów firmy, a następnie krok po kroku wdrożymy wybrane oprogramowanie.

Rectangle 190

Jak przebiega proces wdrożenia wybranych modułów do obsługi klienta z PROSPEO?

Wdrożenie oprogramowania dla serwisu i obsługi klienta przebiega w kilku etapach. Na każdym z nich dostaniesz wsparcie naszych pracowników. Jeżeli których z etapów będzie dla Ciebie niejasny, poproś o dodatkowe wyjaśnienia.

1
Na początek poprosimy Cię o wyznaczenie celów, jakie chcesz osiągnąć, by poprawić relację z klientami. Wspólnie wyznaczany działania krok po kroku i wskażemy, które obszary wymagają natychmiastowego działania.
2
Określimy, jakie funkcjonalności są potrzebne, by osiągnąć ustalone wcześniej cele.
3
Wybierzemy odpowiednie moduły systemów ERP, a następnie zadbamy o ich wdrożenie.
4
Przedstawimy harmonogram działań. Na jego podstawie będziemy działać w najbliższych dniach bądź tygodniach, wyjaśniając Ci każde nasze postępowanie.
5
Po konfiguracji oprogramowania, którą dopasujemy do potrzeb wskazanych pracowników, przeprowadzimy testy. W ten sposób zweryfikujemy poprawność działania systemów.
6
Jednym z końcowych etapów wdrażania oprogramowania do zarządzania serwisem i obsługą klienta jest szkolenie pracowników. Przeznaczymy na to tyle czasu, ile będzie to konieczne, tłumacząc wszystkie niejasności.
7
Po wdrożeniu systemów ERP zadbamy o import danych ze starego oprogramowania.
8
Zaoferujemy Ci obsługę posprzedażową. Oznacza to, że będziemy stale monitorować działanie wprowadzonych przez nas funkcjonalność, a w razie potrzeby szybko rozwiążemy pojawiające się problemy.
Masz pytania dotyczące obsługi klienta z Comarch?
Potrzebujesz pomocy w zoptymalizowaniu działań w Twojej firmie?
Form

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz poniżej


    Bądź na bieżąco z naszymi aktualnościami

    Zobacz wszystkie aktualności >
    12 kwietnia, 2024

    Nowa wersja Comarch ERP Optima 2024.3.1

    W najnowszej wersji systemu wprowadzono aktualizacje związane z przepisami i szereg nowych funkcjonalności.
    Czytaj dalej >
    3 kwietnia, 2024

    Co dalej z KSeF?

    Udział Comarch w konsultacjach Ministerstwa Finansów dot. wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur.
    Czytaj dalej >
    12 marca, 2024

    Top of the top Partnerów Comarch w zimowej krainie Jamesa Bonda

    Wraz z innymi zwycięzcami XIX konkursu dla Partnerów Comarch podziwialiśmy piękne widoki Alp austriackich.
    Czytaj dalej >