Z dniem 1 grudnia 2025 r. obsługa serwisowa i licencyjna klientów SOCO Informatyka została przekazana do Prospeo Sp. z o.o., zgodnie z ustaleniami z Comarch. Zmiana ma charakter organizacyjny i nie wymaga żadnych działań po stronie klientów. Wszystkie dotychczasowe umowy, warunki współpracy oraz historia obsługi pozostają bez zmian.
Kontynuacja obsługi i zachowanie dotychczasowych relacji
SOCO Informatyka przez lata budowała wartościowe relacje z klientami oraz stabilną bazę firm korzystających z systemów Comarch ERP. Wszystkie te relacje zostają w pełni zachowane.
Od 1 grudnia obsługę Państwa firmy prowadzi zespół Prospeo — Autoryzowanego Złotego Partnera Comarch, posiadającego szerokie zaplecze konsultingowe, wdrożeniowe i serwisowe.
Wszystkie dotychczasowe umowy, zasady współpracy oraz ceny pozostają bez zmian.
Zachowana została również pełna historia zgłoszeń i obsługi.
Sposób działania systemów Comarch także pozostaje bez zmian.
Co zyskują klienci?
Zmiana organizacyjna pozwala zapewnić Państwu bardziej kompleksowe wsparcie.
Najważniejsze korzyści:
-
większy i bardziej dostępny zespół konsultantów Comarch ERP,
-
krótsze czasy reakcji na zgłoszenia serwisowe,
-
stabilność i bezpieczeństwo obsługi dzięki większemu zapleczu,
-
dostęp do szerokiego zakresu usług:
wdrożenia, konsultacje, programowanie, szkolenia, helpdesk, -
pełna obsługa w jednym centrum — Prospeo, Złoty Partner Comarch,
-
brak zmian cen oraz brak planowanych podwyżek,
-
płynne przejęcie opieki nad projektami i zgłoszeniami.
Kontakt operacyjny
W sprawach serwisowych i bieżącej obsługi mogą się Państwo kontaktować zarówno z dotychczasowymi konsultantami SOCO, jak i bezpośrednio z zespołem Prospeo:
Krzysztof Osiński
📞 +48 660 671 228
Ewa Nowakowska
📞 +48 576 161 999
Jacek Kwaśnik
📞 +48 794 726 600
📧 serwis@prospeo.com.pl
📧 biuro@prospeo.com.pl
Kim jest Prospeo?
Prospeo to firma specjalizująca się we wdrożeniach, rozwoju i wsparciu systemów Comarch ERP.
Wspieramy firmy różnej wielkości w optymalizacji procesów biznesowych i digitalizacji, zapewniając wysoki standard obsługi oraz doświadczony zespół konsultantów.
Więcej informacji o naszym zespole i kompetencjach:
➡ https://prospeo.com.pl/o-nas/
FAQ – najczęściej zadawane pytania
1. Czy zmienią się ceny usług?
Nie. Warunki współpracy oraz ceny pozostają bez zmian.
2. Jak teraz zamawiać licencje?
W sprawie licencji prosimy o kontakt:
📧 prospeo@prospeo.com.pl
3. Do kogo dzwonić w sprawach serwisowych?
Mogą Państwo kontaktować się zarówno z dotychczasowymi konsultantami SOCO, jak i z zespołem Prospeo:
📞 +48 536 900 690
📧 serwis@prospeo.com.pl
Podsumowanie
Zmiana obsługi klientów SOCO Informatyka na Prospeo ma na celu zapewnienie stabilności, szerszego zakresu wsparcia
i szybszych czasów reakcji.
Dziękujemy za zaufanie i pozostajemy do dyspozycji we wszystkich sprawach związanych z obsługą systemów Comarch ERP.