Webinar: Rejestracja czasu pracy w Twoim telefonie
Zapraszamy 31 stycznia o godz. 11:00 na bezpłatny webinar: Rejestracja czasu pracy w Twoim telefonie. Podczas spotkania organizowanego przez Comarch ERP zostanie zaprezentowana aplikacja Comarch TNA Gateway Mobile. Dowiesz się, jak sprawnie skonfigurować aplikację i poznasz jej najważniejsze funkcjonalności.
Rozwiązania do nowoczesnego rejestracji czasu pracy Comarch TNA i Comarch TNA Gateway Mobile są odpowiedzą na potrzeby przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku w zakresie pracy stacjonarnej, jak i realizowanej w formie zdalnej. Comarch TNA to kompleksowe narzędzie, umożliwiające efektywne zarządzanie czasem pracy, dzięki czemu łatwiej można monitorować i kontrolować godziny przepracowane przez pracowników. Oprogramowanie pozwala także na automatyczne zbieranie danych, eliminując błędy związane z ręcznym rejestrowaniem czasu. Comarch TNA wspomaga procesy związane z zarządzaniem personelem, ułatwiając monitorowanie urlopów, nadgodzin czy nieobecności.
Warto zwrócić uwagę na to, że Comarch TNA może być dostosowane do różnych branż i wielkości firm, co sprawia, że jest elastycznym narzędziem dostosowanym do indywidualnych potrzeb. Dzięki czemu można zoptymalizować procesy związane z zarządzanie czasem pracy i zredukować zbędne koszty.
Program webinaru obejmuje:
- prezentacją metod rejestracji czasu pracy w Comarch TNA,
- przedstawienie funkcjonalności wraz ze sposobem działania Comarch TNA Gateway Mobile,
- omówienie nowości i planów rozwojowych usługi Comarch TNA.
Comarch TNA Gateway Mobile to intuicyjna aplikacja, stanowiąca alternatywę dla tradycyjnych urządzeń RCP. Jej funkcjonalności wpisują się w wymagania przedsiębiorstw z każdej branży. Przekonaj się, jakie zastosowanie może mieć w Twojej firmie.