WIEMY JAK zoptymalizować oraz kontrolować realizację celów sprzedażowych
O firmie Indavo
Firma Indavo została założona w 2015 roku w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Zaangażowanie, skuteczna strategia sprzedaży i jakość oferowanych produktów, wpłynęły na dynamiczny rozwój firmy. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku, Indavo sukcesywnie rozszerzało portfolio produktowe. W 2021 roku firma została przekształcona w spółkę komandytową.
Aktualnie Indavo jest renomowanym producentem i dystrybutorem szerokiej gamy produktów wystroju wnętrz. W swojej ofercie posiada bogaty asortyment dywanów, mat podłogowych oraz wycieraczek. Firma skutecznie zdobywa uznanie na rynku za wysokiej jakości produkty.
Oferta Indavo to wynik ciągłego dążenia do rozwoju i reagowania na aktualne trendy w wystroju wnętrz. Firma oferuje nie tylko tradycyjne wycieraczki i maty, ale również skóry owcze, dywany i nakładki na schody. Możliwość indywidualizacji produktów nie tylko zwiększyła satysfakcję klientów, ale również umocniła pozycję Indavo w branży wystroju i aranżacji wnętrz.
Sytuacja biznesowa przed wprowadzeniem systemu
Przed wdrożeniem oprogramowania Comarch ERP Optima, firma Indavo stanęła przed szeregiem wyzwań, które znacząco wpływały na jej codzienne funkcjonowanie i perspektywy rozwoju. Jednym z głównych wyzwań była niemożność sprawowania pełnej kontroli, między innymi nad procesami księgowymi i handlowymi. Ręczne wprowadzanie danych, zarządzanie zamówieniami i fakturowanie zajmowały dużo czasu.
Przedstawiciele handlowi działający w terenie mieli ograniczony dostęp do aktualnych informacji o produktach, dostępności magazynowej czy historii transakcji z klientami, co utrudniało efektywną sprzedaż i negocjacje. Czasochłonne procesy sprzedażowe, problemy komunikacyjne i brak dostępu do aktualnych analiz utrudniały szybką reakcję na zmiany rynkowe i rozwój konkurencyjnej oferty, co spowalniało ekspansję i zdobywanie nowych kontrahentów.
Wdrożenie rozwiązań Comarch ERP
Aby zautomatyzować i zoptymalizować pracę działu handlowego firma Indavo postawiła na wdrożenie Comarch Mobile Sprzedaż wraz z Comarch Mobile Zarządzanie, które współpracują z posiadanym oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem Comarch ERP Optima. Dzięki tej integracji firma uzyskała zautomatyzowanie kolejnych procesów, co przyczyniło się do usprawnienia przepływu danych pomiędzy działami.
Wdrożenie Comarch Mobile Sprzedaż i Zarządzanie zrealizowała firma Prospeo, która wdrożyła m.in.: indywidualny szablon wizyty handlowej, pozwalającej na dodanie zdjęć i ustaleń oraz szablon spotkania z potencjalnym klientem. Po wdrożeniu zespół handlowy został przeszkolony z obsługi programów, które obejmowało między innymi: planowanie wizyt, tworzenia wzorów wizyt handlowych, sposobów dodawania kontrahenta oraz wystawiania dokumentów.
Korzyści z wdrożenia systemu Comarch ERP Optima
Wdrożenie Comarch ERP Optima w liczbach
Okiem Klienta
„Decyzja o zainwestowaniu w oprogramowanie Comarch Mobile Sprzedaż i Zarządzanie, okazała się właściwym krokiem w rozwoju naszej firmy. Comarch Mobile Sprzedaż zrewolucjonizował sposób pracy naszych przedstawicieli handlowych. Dzięki dostępowi do aktualnych danych z poziomu urządzeń mobilnych, mogą oni efektywnie zarządzać procesami handlowymi, co przekłada się na wzrost naszej sprzedaży. Chciałabym podkreślić profesjonalizm i wsparcie ze strony zespołu Prospeo w trakcie konfiguracji oprogramowania, a zwłaszcza wysoką jakość obsługi powdrożeniowej.”
Bożena Chlebińska
Komplementariusz firmy Indavo Chlebińska sp. k.
Wdrożone moduły Comarch ERP Optima
Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zarządzanie, CRM Plus, Analizy Business Intelligence, Księga Handlowa Plus, Moduł dostępowy Plus, Handel Plus, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Comarch e-Sprawozdania, Comarch IBARD